SON DAKİKALAR

Başkan Kararlar, Muhtarlarla Buluştu

Tarih: 28.02.2015 - 15:51
Kategori: Yerel

Seyhan Belediyesi ilçesinde bulunan 96 mahallenin muhtarına kırtasiye yardımında bulundu. Dağıtım içini düzenlenen toplantıda konuşan Başkanı Zeydan Karalar, yapılan hizmetlerden bahsederek göreve geldiği günden bu yana yapılan ihalelerden belediyenin 20 milyon lira kar ettiğini söyledi.

96 MAHALLE MUHTARINA KIRTASİYE YARDIMI

Seyhan Belediye Başkanı Zeydan Karalar'ın düzenli olarak mahalle muhtarları ile bir araya geldiği toplantılara İnci Oteli Yakut Balo Salonunda düzenlenen kahvaltı ile devam edildi. Toplantıda Başkan Karalar'ın bir önceki buluşmada söz verdiği kırtasiye yardımı yapılarak koliler muhtarlara teslim edildi. Mahalle muhtarlarına yol arkadaşlarım diye seslenen Başkan Zeydan Karalar, muhtarlarla birlikte 5 yıl boyunca gece gündüz demeden çalışacaklarını söyledi. Karalar,"Sevgili yol arkadaşlarım, muhtarlarımız; ben sizlerle 5 yıl boyunca gece gündüz demeden çalışmak için bu göreve geldim. Görev süremizin 1 yılı doldu geriye 4 yıl kaldı. 1 yılda önemli hizmetleri, önemli projeleri hayata geçirirken, büyük projelerde de önemli adımlar attık. Geçen toplantıda söz vermiştik. 96 Mahallenin muhtarına kırtasiye yardımında bulunacağımızı beyan etmiştik. Şimdi kolileriniz hazırlandı ve sizlere teslim edilecek. Bilgisayar sözümüzde vardı, bilgisayarlarda alınıyor en kısa sürede sizlere teslim edilecek. " ifadelerini kullandı.

İHALELERDEN 20 MİLYON LİRA KAR EDİLDİ

Başkanı Zeydan Karalar, yapılan hizmetlerden bahsederek göreve geldiği günden bu yana yapılan ihalelerden belediyenin 20 milyon lira kar ettiğini söyledi.Başkan Karalar,"Göreve geldiğimizde mali disiplini sağladık ve kısa sürede Seyhan Belediyesi'ni Türkiye'nin en başarılı belediyesi seçtiniz. Bunu hep birlikte başardık. Bu bize yetmez hep birlikte çalışarak 1'nci olacağız. Belediyeye geldiğimiz günden bu yana yapılan ihalelerden de 20 milyon lira kar ettik" dedi.

KENT MEYDANI ADANA'NIN ÇEHRESİNİ DEĞİŞTİRECEK

Adana'ya yapılacak olan kent meydanı ile ilgili bilgide veren Başkan Karalar, Balıkçılar Pazarı ve Kasaplar Çarşısı'nın taşınacağını kent meydanında Adana'nın çehresini değiştireceğini söyledi. Başkan Karalar,"Biliyorsunuz Kasaplar Çarşısı ve Balıkçılar Pazarı'nın sorunları yıllarca koşuldu ama hiçbir zaman çözüm getirilmedi. Biz buralarla ilgili olarak esnafımızla konuştuk inşallah çok kısa sürede tamamlayacağız"

MAHALLEDE HALK GÜNÜ

Alışılmış belediyecilik anlayışının dışına çıkarak rutin belediyecilik değil farklı belediyecilik yaptıklarının altını çizen Seyhan Belediye Başkanı Zeydan Karalar, haftada en az 4 mahallede halk günü düzenlediklerini belirtti. Başkan Karalar "Bizler rutin belediyecilik hizmetlerini yaparken halka temas etmeye de önem gösteriyoruz. Halkın sorunlarını bizzat halka giderek yerinde görüyoruz. Halk günlerini mahallelere taşıyoruz. Mahallerden aldığımız olumlu teki gerçekten çok güzel. Geçtiğimiz hafta yağmur nedeni ile Yeşiloba'ya gidememiştik. İnşallah bu hafta gideceğiz ve halkımızın sorunlarını, dertlerini orada dinleyip çözüm bulacağız. Haftada da en az 4 mahalle gezeceğiz" şeklinde konuştu.

PORTAKALA DAĞITIMI TAKDİR GÖRDÜ

Yapılan hizmetlerden de bahseden Başkan Zeydan Karalar, Adana'nın simgesi olan portakalın para etmemsi ve vatandaşların yeteri kadar C vitamini alamamasından dolayı üreticiden aldıkları portakalı Seyhanlılara dağıttıklarını bununda vatandaşlar tarafından takdirle karşılandığını söyledi. Karalar,"Şehrimizin simgesi narenciye ne yazı ki bu senede dalında kaldı. Üreticimizin ürettiği portakal para etmedi. Bizlerde bir taşla 2 kuş vuralım istedik ve üreticimizden aldığımız portakal ile hem üreticimize destek olduk. Hem de bu portakalı vatandaşa dağıtarak soğuk kış günlerinde vitamin almalarını sağladık. Bu hizmetimizin vatandaştan takdir görmesi ise bizleri gerçekten çok memnun etti "dedi.